mandag den 14. december 2009

Tilbage til rødderne, tilbage til Rio.

Jeg vil først og fremmest takke alle for den fantastiske modtagelse af vores økologiske superfrugt produkter! Inden længe kommer der endnu flere super spændende Bramisto varer i en butik nær dig ;-)

Jeg er stille og roligt ved at have pakket solbrillerne og solcremen for på onsdag går turen mod min fødeby Rio de Janeiro!

De nyeste tendenser skal undersøges, samarbejdspartnere skal besøges, juice og smoothie skal drikkes og så skal batterierne oplades. Alt dette for at vi netop kan sikre at der kommer masser af innovative kvalitetsprodukter på hylderne i den kommende tid. Jeg glæder mig helt vildt og jeg vil selvfølgelig dele alle mine oplevelser med Jer her på Bramisto bloggen!

Det var alt for nu. Næste indlæg bliver skrevet fra min yndlingsinternetcafé ved siden af Paulos juicebar tæt ved Ipanema stranden i Rio :-) Kan I hygge Jer indtil da!

Superhilsen

Rafael

Ingen kommentarer:

Send en kommentar