torsdag den 14. januar 2010

Må man anprise en by?

Så er jeg kommet tilbage til det kolde Danmark og er altså gået fra svimlende 35 grader og høj sol til minusgrader og masser af sne. Det var noget af en oplevelse at sætte sig ind i flyvemaskinen i Rio og så ellers gå 40 grader ned ved ankomsten til Frankrig og senere Københavns lufthavn.

Alt i alt har turen til Brasilien virkelig været fantastisk. Masser af nye idéer, indtryk og inspiration til den næste stykke tid, men det vigtigste var at få ladet batterierne helt op, så en hård dansk vinter nu kan klares uden at skulle gå ned i energi niveau.

Og nu vi snakker om energi så er Rio for mig virkelig det bedste energi tilskud overhovedet. Kombinationen af sol og varme, fantastisk mad og brasilianernes fantastiske egenskab til at kunne gøre hver eneste dag til en fest er virkelig lige hvad jeg (og sikkert mange andre) har brug for.

Jeg vil så vidt muligt prøve at få nogle af de ovenstående brasilianske egenskaber med over i vores kommende produkter. Jeg er sikker på at det vil kunne give Jer et lille billede og følelse af hvordan det er at bevæge sig rundt blandt gademusikanter ved Ipanemas parker, spændende juicebarer i Leblon samt lyden af bølgebrus fra Copacabana stranden under en lang gå tur.


Rafael

Ingen kommentarer:

Send en kommentar