torsdag den 14. januar 2010

Få rene tænder med açaí

Der er ingen tvivl om at acai og andre superfrugter fra Amazonas i øjeblikket nyder stor succes i store dele af verden. Det har dog indtil nu typisk været i form af kosttilskud, juice/smoothies og is, men nu er brasilianerne gået skridtet videre. Under min rejse i Brasilien skulle jeg tilfældigvis købe mig en ny tandpasta og til min store overraskelse støder jeg på nedenstående produkt:

Jeps. En acai tandpasta. Der var pludselig ingen tvivl om hvilken tandpasta jeg skulle vælge. Acai tandpastaen røg ned i indkøbskurven og så ellers hurtigt hjem og prøve den! Lad mig med det samme sige at kombinationen mellem acai og mynte ikke lige var noget for mig, men min kæreste elskede den, så der røg alligevel et par stykker med hjem i bagagen ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar